Dizainerių duetas sukūrė žiemos kolekciją „Nepamirštamos dramos“

  • Teksto dydis:

Paminėti trečiąjį prekės ženklo „MK Drama Queen“ gimtadienį kūrėjos Monika Paulikaitė ir Kotryna Armonaitė šiemet nusprendė kitaip – be didelio šurmulio ir pompastikos. Jų pagrindiniu tikslu žiemos kolekcijos pristatyme tapo išskirtinė fotosesija. 

Dizainerės pasakoja, kad įkvėpimas kolekcijai kilo iš visų praėjusių kūrinių ir nuolatinių klienčių, kurias visi jau pratę vadinti dramistėmis: „Apžvelgusios anksčiau kurtų rūbų tendencijas nusprendėme atkartoti jas su kitais audiniais. Tikime, kad visi deriniai leis pajausti tikrąsias mus.”

Žiemos kolekcijoje vyrauja šilti, megzti audiniai, daug pilkos spalvos, laisvi, judesių nevaržantys siluetai. Kaip niekada gausi ir rūbų modelių įvairovė – be suknelių, dizainerės nustebino pristatydamos kombinezonus, kelnes, megztukus. „Kolekciją dedikavome inovatyviai, XXI amžiaus moteriai, kurios kasdienybė pilna veiklų. Rūbai tinkami tiek darbui, tiek vakariniams pasisėdėjimams mieste”, – vieningai kalba mados verslo atstovės. 

Kolekciją dedikavome inovatyviai, XXI amžiaus moteriai, kurios kasdienybė pilna veiklų. Rūbai tinkami tiek darbui, tiek vakariniams pasisėdėjimams mieste.

Monika ir Kotryna teigia visuomet trokštančios kūriniuose ir nuotraukose atskleisti charizmatiškas asmenybes, pamirštą Lietuvos grožį, nežinomas vietas: „Su kolegėmis šįkart kadrams pasirinkome išskirtinius Vilniaus kampelius, o modeliai atspindėjo pabėgusias iš pamokų merginas, degančias noru kažką naujo nuveikti, sužinoti. Pilki bei juodi atspalviai susiliejo su žiemiškai tamsia aplinka.”

Apibūdindamos trejus darbo kartu metus, Monika ir Kotryna pabrėžia tris žodžius – patirtis, komunikacija, kūryba. „Mes augame kaip asmenybės, sutinkame begalę nuostabių žmonių ir jie yra didžiausias pasiekimas. Anksčiau daug ko bijodavome, o dabar drąsiai priimame visus iššūkius, pildom net keisčiausius klienčių norus”, – pranešime spaudai mintimis apie praskriejusį laiką dalijasi merginos. Ir priduria, kad svarbiausia tobulėti nenukrypstant nuo savo braižo ir stilistikos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai
    Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai

    Mokyklos išleistuvės – nepaprastai džiugi ir jaudinanti akimirka. Tačiau artėjant šiai dienai daugelį merginų kamuoja tas pats klausimas, kuo pasipuošti šia ypatinga proga. Taigi kaip neapkartinti šios gražios &s...

  • Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis
    Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis

    Elegantiški gundantys siluetai, oru plevenantys audiniai, dekoruoti ažūriniais nėriniais bei preciziškais rankų darbo siuvinėjimais... Kokia gi moteris nenorėtų pasipuošti prabangia dizainerės Modestos Šukės suknele, kuri n...

    7
  • Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?
    Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?

    Netylant diskusijoms dėl į Lietuvą vežamų vakarietiškų produktų kokybės, vartotojai ima atsargiau vertinti ir kosmetikos gaminius. ...

  • Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų
    Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų

    Garsiosios atlikėjos Monikos Pundziūtės – Monique nepastebėti neįmanoma tiek scenoje, tiek gatvėje – ji visus nustelbia išskirtiniu stiliumi: ryškiaspalviais plaukais ar aukštomis platformomis. Artėjant vasaros sezo...

    3
  • Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui
    Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui

    Svarbiausias makiažo tikslas – išryškinti merginos ar moters grožį, tačiau kosmetikos specialistai pastebi, kad jaunos merginos makiažu gana dažnai save be reikalo pasendina, o brandžios moterys nežino kaip pasidažyti, neišr...

  • Populiarūs mados tinklai atsisako moherio
    Populiarūs mados tinklai atsisako moherio

    Tarptautiniai mados tinklai - H&M, „Zara“ ir „Gap“ - atsisako moherio. Taip jie reaguoja į gyvūnų teisių organizacijos PETA vaizdo įrašą, kuriame nufilmuota, kaip kankinamos angoros ožkos. Įrašas darytas fermoj...

    8
  • Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas
    Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas

    Radote puikią suknelę. Nusilakavote nagus šių metų madingiausia ultravioletine spalva, tad dabar Jums reikalingos tik stilingos basutės, padėsiančios užkariauti gatves ryškiu stiliumi. ...

    2
  • Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba
    Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba

    Pastaraisiais metais daugybė vyrų vėl ėmė auginti barzdas, o tam, kad jos gerai atrodytų, reikia kvalifikuotų specialistų, pranešime spaudai sako barzdaskutys Tomas Chapmanas iš Didžiosios Britanijos. ...

    10
  • Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą
    Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą

    Stereotipai visuomenėje kažkada suformavo rimtą nuostatą, kad odos priežiūros, kosmetikos priemonės skirtos tik moterims. Netiesa. Tokios priemonės kaip veido ir rankų kremai, šampūnas ar prausiklis – produktai, be kurių kasdieną sunki...

    2
  • Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė
    Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė

    Austras Arthuras Arbesseris yra naujausia dizaino žvaigždė, sužibusi Milano mados scenoje. Prieš sukurdamas savo prekės ženklą, 34-erių dizaineris dirbo „Armani“ mados namams. Milano mados savaitėje jis pristatė savo naujausią kol...

Daugiau straipsnių