Quantcast

Elektroninės parduotuvės siekti mažesnių įkainių nutarė išvien

Prieš keletą savaičių interneto parduotuvei „Imk.lt“ pradėjus viešintį bendrovės vertinimu per didelius SEB banko įkainius, prie iniciatyvos siekti mažesnių komisinių jungiasi dar tuzinas rinkos dalyvių - viena pagrindinių bilietų platintojų „Tikėta“, „Pirk.lt“, „Open24.lt“ ir kiti.

Specialistų vertinimu, prekybininkų vienybė gali priversti bankus peržiūrėti kainų politiką, juoba kad padėtis jau sudomino ir Lietuvos banką, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

Kitą savaitę bendrovės susitiks tartis dėl bendrų veiksmų - planuojama rašyti bendrą prašymą ištirti padėtį Lietuvos bankui.

Taip pat dalis prekeivių galvoja ir apie kiek švelnesnį nei „Imk.lt“ komisinių viešinimo būdą - nors SEB ar kitų bankų klientams papildomo antkainio greičiausiai nebus, kai kurios e-parduotuvės planuoja taikyti kelių procentų nuolaidas atsiskaitant per mažesnių komisinių prašančius bankus, taip pat gali būti labiau skatinami mokėjimai pavedimu, klientams siūloma įvairių „dovanėlių“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių