Peršokti prie turinio


Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
Temoje atsakymų: 44

#21 menkniekis

menkniekis
  • Nariai
  • 39 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 10:55

Keletas grynai politinių klausimų:
1. Jūsų vadovaujamos partijos nariai nepalaikė liberalcentristų kandidato R.Šukio balsavime dėl Seimo vicepirmininko. Kodėl?
2. Iškart po Seimo rinkimų prabilta apie galimas LLS ir LiCS jungtuves, tuomet kalbėta, kad vienintelis rimtesnis kliuvinys - A.Zuokas. Tačiau jis užleido partijos pirmininko postą, o jau minėtas balsavimas dėl R.Šukio parodo, kad iki jungtuvių - kaip šuniui iki mėnulio. Taigi kokia katė dabar perbėgo tarp liberalų partijų?
3. Tas pats R.Šukys LLS meta priekaištus dėl godulio postams. Ką galite atsakyti kolegai ir oponentui?
4. Paprasti pastebėjimai: TPP frakcija subyrėjo, "vienalietuviai" gali atsidurti opozicijoje, liberalų partijos labai nenoriai dirba išvien. Išvada: dabartinei valdančiajai koalicijai tinka daug epitetų, tik ne žodis „stabili“. Kaip vertinate šios koalicijos galimybes išgyventi ateinantį pusmetį be papildomos paramos iš opozicijos?
5. Apie paramą Vyriausybei gana netikėtai prabilo „darbiečiai“, dar labiau netikėtai tokią paramą iš esmės priėmė I.Degutienė. Kaip vertinate šiuos politinius vėjus?
6. Ar sutiktumėte į koaliciją priimti Darbo partiją, kuri, žinoma, pareikalautų 1 ar net 2 ministrų portfelių?

#22 Aušvicas

Aušvicas
  • Nariai
  • 48 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:10

Vis kalbama apie vairuotojų egzaminų libelalizavimą ir t.t.
Suprantu, kad kelias keliuose ir jaunus vairuotojus reikia spausti, tačau ketinate sukurti sistemą, kuri neleistų Regitrai piknaudžiauti?
Tie visi pasisakymai apie tai, kad Regitra ibjektyviai vertina ir specialiai nesukerta per egzaminą yra juokingi.
Kaip gali bendrovė veritninti objektyviai, jei ji suinteresuota finansiškai.
Kodėl nėra konkurencijos?
Suprantu, kad dujas gauname iš Rusijos ir kito pasirinkimo neturime, tačiau šitoj vietoj konkurencijos nebūvimas ir Regitrso dominavimas atrodo juokingai.
Jei tai valstybinė įstaiga ir atlieka valstybės labui darbus, ta ji turėtų nesiekti pelno, o jei siekia pelno - turi būti konkurencija.

Ką jūs, kaip liberalas manote šitoj vietoj?

#23 Augustas

Augustas
  • Nariai
  • 55 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:14

Kiek dar važinėsim degindami trumpas šviesas ?

#24 Jason

Jason
  • Nariai
  • 87 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:19

Laba diena Gerb. ministre,

Norėjau užduoti jums porą klausimų:

1) Kodėl Lietuvos geležinkelių keleivių vežimo sistema nėra sujungta su ES geležinkeliais, t.y. kada bus galima iš Kauno važiuoti geležinkeliu be persėdimų į Paryžių ar Berlyną? Ar tokią sistemą įdiegti Lietuvai per brangu ir neapsimoka?

2) Kodėl visų kauniečių mokami mokesčiai (per degalų akcizus ir kt.) 80 proc. tų pinigų panaudojami magistraliniams keliams tvarkyti, o tik 20 proc. miesto keliams tvarkyti. Miesto keliais juk žymiai daugiau ir intensyviau yra važinėjama. O Kauno miesto keliai yra tragiškos būklės. O gal ES nefinansuoja miesto kelių tvarkymo darbų, kaip tai daro su magistraliniais?

3) Kodėl ketinate leisti važinėti automobiliams žiemą su digliuotomis padangomis? Juk mokslininkų yra ištirta, kad digliuotos padangos žymiai daugiau gadina kelio danga nei žieminės padangos be diglių. Ar mūsų žiemos tokios baisios stiprios kaip Rusijoje?

#25 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:38

CITATA(-Admin- @ 2009-09-28 08:11) <{POST_SNAPBACK}>
Rugsėjo 29 d., antradienį, 12.30 val. forume svečiuosis susisiekimo ministras Eligijus Masiulis. Kviečiame diskutuoti.


Laba diena, esu pasirengęs atsakyti į jūsų klausimus.

E. Masiulis

#26 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:41

CITATA(Augustas @ 2009-09-28 09:34) <{POST_SNAPBACK}>
Laba diena, gerb. ministre,

Mūsų Kauno meras labai nori Kauno oro uosto,  tačiau panašu, kad jis nežino, kokie įsipareigojimai miestą užgrius. oro uostas gi ne autobusų stotis, jam nuolat reikia didelių investicijų, kad neatrodytų kaip kaimo oro uostas. Kokia jūsų nuomonė: ar toks strateginis objektas turėtų būti ministerijos žinioje? O gal tikrai galėtų perimti miestas?

Ačiū už atsakymus.


Aš tikrai nieko prieš, kad Kauno miesto savivaldybė dalyvautų Kauno oro uosto valdyme, tik reikia suprasti, kad dalyvavimas ne tik privilegijos, bet ir pareigos. Vadinasi, Kauno oro uosto investicijos, kurios per metus siekia 60 mln. litų, dalis naštos turėtų tekti ir Kauno miesto biudžetui. Jeigu miestas pasirengęs, tai kodėl ne? Šiandien oro uostas yra nuostolingas, todėl prieš besisiūlant dalyvauti reikia labai rimtai vertinti savo galimybes.

#27 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:44

CITATA(nepolitikas @ 2009-09-28 09:38) <{POST_SNAPBACK}>
p.eligijau,
iš jūsų samprotavimų apie lietuvos aero uostus galima susidaryti vaizdą, kad nemylite kauno. tą patį pastebiu ir diskusijose apie europinės vėžės geležinkelį.
pasižiūrėjus į žemėlapį, aiškiai matosi, kad visos transporto arterijos (oro, gelezinkelio, vandens ir auto) eina per kauną. kažkodėl susidaro vaizdas, kad vilniuje esanti ministerija daro viską, kad paneigtų šią geografinę tiesą.


Kauną labai myliu ir tikrai Kauno geografinė padėtis lemia jo strateginę reikšmę vystant Lietuvos transporto sistemą. Šiandien susitikime su Kauno oro uosto ir LEZ atstovais aptarėme galimybes steigti oro parką, išnaudoti Viešojo logistikos centro galimybes, nes mūsų projektuose ties Karmėlava iš esmės sueis visų transporto rūšių keliai. Susisiekimo ministerija tikrai skiria didelį dėmesį Kauno regiono plėtrai, suprasdama, kad tai labai svarbus verslo vystymosi centras.

#28 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:47

CITATA(Tomas @ 2009-09-28 11:23) <{POST_SNAPBACK}>
Nors priklausau Jūsų vadovaujamai partijai, bet nelabai suprantu Jūsų vykdomos politikos. Kartais susidaro vaizdas, lyg Lietuva dar vis tebebūtų LDK, kur Vilnius geografiškai būtų valstybės centre ar net į vakarus nuo centro. Suprantu, Vilnius yra valstybės sostinė, tačiau kodėl dėl to daryti, kad būtų patogu tik vilniečiams? Negi manote, labai patogu, 3 ar 4 valandą išvažiuoti į Vilniaus oro uostą? Kodėl dirbtinai reikia žlugdyti Kauno oro uostą, juk šiais metais jame vieninteliame yra keleivių augimas? Kuo jis Jums nusidėjo?


Naudodamasis proga noriu paneigit bet kokius gandus apie Kauno oro uosto uždarymą. Kauno oro uostas gyvuoja ir toliau gyvuos. Pats būdamas iš Klaipėdos tikrai suvokiu regionų plėtros svarbą ir negalvoju, kad visos investicijos turi gulti tik Vilniuje. Mes kalbame apie racionalesnį oro uostų valdymą, todėl Vilnius ir Kaunas neturi tarpusavy konkuruoti. O priešingai - derinti savo vystymosi planus. Taigi Kauno oro uosto niekas nežlugdo, jūsų žiniai - šiais metais Susisiekimo ministerija Kauno oro uostui skyrė 60 mln. litų investicijų.

#29 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:50

CITATA(garunas @ 2009-09-28 16:42) <{POST_SNAPBACK}>
Gerbiamas ministre, noriu pasiūlyti, kad keičiant visuomeninio transporto taisykles būtų nurodyta:
MOKSLEIVIAI, KURIE NAUDOJASI LENGVATINIAIS BILIETAIS, TURI  UŽLEISTI SĖDIMAS VIETAS KITŲ KATEGORIJŲ KELEIVIAMS.
Ten kur galioja geri papročiai ir mandagumo supratimas, panašių perspėjimų nereikia.
O dabar kai kurie vaikai ir jaunuoliai  to nesupranta ir nenori suprasti, todėl ir lengvatiniam biliete, ir taisyklėse toks nurodymas būtinas.


Pajuokaujant galima pasalyti, kad prieš pusmetį teko panaikinti ministro įsakymą, kuris nustatė eiliškumą kas po ko turi lipti į autobusą. Ten buvo išskirta - pirmenybę turi nėščio smoterys ir Seimo nariai. Toks įstatymas buvo Nepriklausomybės pradžioje. Tikiuosi, kad daugiau panašaus pobūdžio įsakymų neužsiliko.
Kas turi sėdėti viešajame transporte - tai žmonių kultūros klausimas, kurio negali nustatyti įstatymais ar įsakymais.

#30 Transportininkas

Transportininkas
  • Nariai
  • 1 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:51

Gerb. ministre,
Visiems zinoma, kad miesto viesojo transporto paslaugos visame pasaulyje yra remiamos mietiniu ar nacionaliniou biudzetu. Del to daugialyje saliu, ir dar neseniai Lietuvoje, buvo taikomas lengvatinis pridetines vertes mokestis. Taip savivaldybems, tiesiog, tekdavo dengti mazesni skirtuma tarp kastu ir surenkamu pajamu is parduotu bilietu. Padidinus PVM tarifa, suma, sumokejus PVM, liekanti dengti paslaugos kastus, isaugo. Be to, isaugo ir kompensaciju sumos, kurias savivaldybes turi dengti kaip skirtuma tarp bilieto si nuolaida ir pilnos kainos. Taigi, pasiektas rezultatas didesnis poreikis lesu pooreikis is miestu biudzetu, suprastejusis vezeju finansine padetis ir kai kurias atvejais isaugusios bilietu kainos, kurios nebutinai padidino surenkamas pajamas reikiamu dydziu.

Ar nemanote, kad reiketu perziureti PVM tarifa taikoma MIESTU viesojo transporto paslaugoms?


#31 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:53

CITATA(Vytauttas @ 2009-09-28 17:14) <{POST_SNAPBACK}>
Laba diena, ministre,

skaičiau tokį straipsnį apie jūsų girto dainas prieš Žalgirį.
Gerai ten išsisukot, nes niekas video neturėjo.
O jeigu tą video kas parodytų jums, ar tikrai taip pat išsigintumėte, kad nešaukėt "Žalia k..."?


Noriu pasakyti, kad tokio video nėra, nes tiesiog to nebuvo. Kauno "Žalgiriu" domiuosi nuo sovietinių laikų, gerbiu šios komandos fanus, savo draugų aplinkoje aš turiu daug "Žalgirio" fanų ir spaudoje pasirodžiusi publikacija yra melas. Bet tegul tai būna žurnalisto ir neįvardinto liudininko sąžinės reikalas.

#32 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:54

CITATA(witch63 @ 2009-09-28 17:35) <{POST_SNAPBACK}>
Gerb.ministre, jei būtumėte A.Boso vietoje, turbūt milijoną būtumėte skyręs BC"Lietuvos rytas"?


Gaila, kad neturiu milijono, bet visada palaikau Lietuvos komandas, kurios atstovauja Europos čempionatuose. Beje, Susisiekimo ministerijos kuruojamos įmonės, tos kurios dirba pelningai, pagal galimybes remia tiek Kauno "Žalgirį", tiek "Lietuvos rytą". O šiaip tai Klaipėdos "Neptūnas" - mano mėgstamiausia komanda.

#33 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 11:58

CITATA(Miesto kontrolierius @ 2009-09-29 06:32) <{POST_SNAPBACK}>
Laba diena ministre,

norėjau jums užduoti kelis klausimus. Pereikime nuo sunkesnių prie lengvesnių:

1. Rail Baltica projektas. Kaip žinia, didžiausia geležinkelių bėda su Lenkija yra ta, kad Lenkijos (Centrinės Europos) vėžios skiriasi nuo Lietuvos (taip pat Latvijos, Estijos ir Rusijos) vėžių. Kaip spręsite šią problemą?

2. Kada bus pasirinktas 3-asis Susisiekimo viceministras? Ar užtenka ir dviejų? smile.gif

3. Susisiekimo ministerija ką tik paskelbė, kad sukūrė naują logotipą. Kur galima pamatyti neatrinktus logotipus, tačiau užėmusius prizinę vietą.

Dėkoju už jūsų atsakymus.
Miesto kontrolierius


1. Ši problema jau yra sprendžiama. Europinė vėžė bus tiesiama dviem etapais: pirmas etapas - nuo sienos iki Marijampolės, antras etapas - nuo Marijampolės iki Kauno. Esam suradę sprendimus, kaip galima perpus atpiginti šį projektą ir paspartinti jo įgyvendinimą. Tiesiog Europinė vėžė būtų tiesiama ant jau egzistuojančios rusiškos vėžės pylimo, taip išvengtume privačių žemių išpirkimo. Šis procesas ilgai užtrunka ir kainuoja daug pinigų.
2. Kol kas užtenka dviejų.
3. Šiuo klausimu kreipkitės į Susisiekimo ministerijos Viešųjų ryšių skyriaus vedėją A.malinovskį elektroniniu paštu e.malinovskis@transp.lt.


#34 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 12:01

CITATA(Rytelis @ 2009-09-29 08:03) <{POST_SNAPBACK}>
Sveiki ministre,

Kodėl taip negražiai (su keiksmažodžiais) išvadinote Kauno krepšinio komandą? Ar visada labai nekentėte Kauno?
Rinkimuose savo balsą atidaviau už Jūsų partiją, deja, likau labai nusivylęs.


Patariu netikėti spaudos prasimanymais. Visada buvo Lietuvos krepšinio patriotas ir, beje, komandą palaikau ir tada, kai jai nesiseka. Skirtingai nuo kai kurių politikų, kruei atvažiuoja į oro uostus pasitikti medalininkų ir pasišildyti jų šlovėje.

#35 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 12:04

CITATA(Vytauttas @ 2009-09-29 08:27) <{POST_SNAPBACK}>
dar vienas klausimas: kodėl taip bijote atleisti susikompromitavusį, socialdemokratams pernelyg artimą "Lietuvos geležinkelių" vadovą?
Trukdo jo asmeninis žavesys?smile.gif))) Ar yra kokie partiniai-politiniai susitarimai su kitais valdančiosios daugumos atstovais ar net opozicija?


Esu kaltinamas, kad atleidinėju įvairių įmonių vadovus. Taigi man prikišti, kad aš prisitaikau prie egzistuojančios sistemos, būtų sunku. Dėl "Lietuvos geležinkelių" - viskas priklausys nuo įmonės veiklos rezultatų. Įmonės dirbas gerai - vadovas liks. Įmonė dirbs prastai - bus sprendžiamas vadovo klausimas.

#36 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 12:09

CITATA(smile1 @ 2009-09-29 08:30) <{POST_SNAPBACK}>
Gera dieną, norėčiau paklausti, kiek nuostolių dabar patiria modernizuotas Vilniaus oro uostas, beveik neturėdamas keleivių ir skrydžių?
Kiek tikimybės, kad per artimiausius kelerius metus atsiras nacionalinis oro vežėjas? Gal turite kokios nors informacijos apie galimus investuotojus į šį verslą?


2009 metų I-ąjį pusmetį visi trys oro uostai patyrė nuostolių - Vilnius 9,5 mln. litų, Kaunas - 1,7 mln. litų, Palanga - 0,4 mln. litų. Matydami nuostolius, ėmėmės ryžtingų veiksmų pakeisti padėtį. Su tuo yra susijęs mūsų siūlymas koordinuoti oro uostų valdymą, ženkliai mažinant jų valdymo sąnaudas. Sunkmetis privertė pakorguoti ir oro mokesčių politiką, mažinant juos, parengėm visą paketą priemonių, kaip pritraukti oro skrydžių bendroves, ir palaipsniui tiesioginiai maršrutai atsistato ir artimiausiu metu jų daugės. Dėl bazinio vežėjo - kaip tik šiandien ministerijoje yra pateikiama studija, kuri atsakys į daugelį klausimų, bet jau dabar aišku, kad Lietuvos rinka yra per maža norint, kad oro skrydžių bendrovės dirbtų pelningai, todėl yra analizuojama galimybė steigti bendrą Baltijos valstybių bendrovę kartu su Latvija ir Estija.

#37 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 12:14

CITATA(Aušvicas @ 2009-09-29 08:34) <{POST_SNAPBACK}>
Laba diena,
noriu pasiteirauti, ar pavyko išspręsti LRT įsiskolinimo už LRTC paslaugas problemą? O gal spalio 1 dieną jau nebematysime LRT?smile.gif


Mano turimomis žiniomis, praėjusią savaitę LRT pervedė dalį įsiskolinimo, bet šiandien jis išlieka pakankamai ženklus. Dėl neatsakingų politikų sprendimų abi kompanijos yra patekusios į bėdą LRTC teisėtai reikalauja atlyginti už suteiktas paslaugas, o LRT finansavimas šiemet jau sumažintas, peržiūrint biudžetą. Siūlome du sprendimo variantus: 1. LRT sumažina savo transliavimo apimtis pagal turimas galimybes. 2. Seimas numato didesnį biudžetą LRT, jeigu nori, kad LRT vykdytų įstatymais numatytą funkciją. Be jokios abejonės - aktyvesnę poziciją turi užimti LRT administracija, ieškatn vidinių taupymo resursų. Manau, kad išjungimas LRT - netinkamas kelias, tokie ginčai civilizuotai yra sprendžaimi teismuose.

#38 Aušvicas

Aušvicas
  • Nariai
  • 48 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 12:19

ministre, Lietuvos radijo ir televizijos centro direktorius Algirdas Vydmontas savo darbuotojams darbo metu organizuoja paskaitas apie čakrų atsivėrimą, viešai propoguoja Sai Babos idėjas. Ir visa tai vyksta valstybinėje įmonėje, kuri pavaldi susisiekimo ministerijai. Kodėl jūs kaip ministras tai leidžiate?    


#39 Niekis

Niekis
  • Nariai
  • 25 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 12:19

1. Ar jums žinoma, kokiomis sąlygomis į Vilniaus oro uostą ateina islandų pigių skrydžių bendrovė? Kokios mokesčių nuolaidos jiems bus taikomos?
2. Kokiomis kryptimis jie žada skraidyti?
3. Ar nekelia abejonių investuotojų patikimumas ir palyginti nedidelė patirtis aviacijos versle?
4. Anksčiau Vilnius vengė įsileisti pigių skrydžių bendroves. Vadinasi, pagrindinio šalies oro uosto strategija keičiasi?



#40 Eligijus Masiulis

Eligijus Masiulis
  • Nariai
  • 17 Pranešimai:

29 rugsėjo 2009 - 12:28

CITATA(MIO @ 2009-09-29 08:56) <{POST_SNAPBACK}>
1. Ar galite konkretizuoti, koks vis dėlto bus giliavandenio uosto likimas: jis bus statomas ar nebus? Jei bus, tai ar planuojama jūroje pilti dirbtinę salą, kaip suplanavo japonai, rengę labai brangią galimybių studiją? O gal šio uosto planams ir galimybių studijoms (kurių rengimui, kaip teko skaityti spaudoje, Jūs apskritai pritariate) išleisti valdiški pinigai bus nurašomi į nuostolius?
2. Daugelis vairuotojų geru žodžiu mini Jūsų pirmtaką Algį Žvaliauską, Kauno - Klaipėdos greitkelio ruože leistiną greitį padidinusį iki 130 km/h. Daugelis vairuotojų šiandien piktinasi, kad ir šis apribojimas yra per griežtas. Ar ministerijos planuose nėra numatyta čia leisti dar greičiau važinėti bent jau šiltojo sezono metu? Ar nenumatyta padidinti leistiną greitį ir tarp Vilniaus ir Kauno, nes dabar apribojimai ten yra daugiau nei kvaili?
3. Ką pasakytumėte apie priekaištus, kad į savo ministerijos šiltas vieteles pasikvietėte dirbti savo artimus bičiulius, o gal net ir sugėrovus, kaip kalbama?
4. Kai neliko nacionalinės skrydžių bendrovės flyLAL, kaip žadate spręsti oro susisiekimo su Lietuva problemą? Teko girdėti, kad užsienio verslininkai dėl to juokiasi iš Lietuvos.
5. Kas Jums svarbesnis: krepšinis ar darbas ministerijoje?
6. Kaip manote, ar politologijos studijos, kurias Jūs baigėte, yra būtent tos studijos, kurios suteikia galimybę kvalifikuotai vadovauti Susisiekimo ministerijai? Vilniuje kalbama, kad šiame poste esate atsitiktinis žmogus. Kaip vertinate tokias kalbas?
7. Kuo Jūs save labiau laikote: klaipėdiečiu ar vilniečiu? Juk rinkimus į Seimą 2008 m. laimėjote uostamiestyje esančioje vienmandatėje Marių apygardoje, tačiau butą Klaipėdoje pardavėte ir persikraustėte į Vilnių. Esate deklaravęs gyvenamąją vietą Vilniuje ar Klaipėdoje? Kokio miesto rinkėjams atstovaujate kaip Seimo narys?

Ačiū už atsakymus.


1. Manau, kad ateity giliavandenis uostas neišvengiamai bus, bet nebūtinai Klaipėdoje. Giliavandenio uosto steigimas Klaipėdoje yra nsuderinamas su Klaipėdos ir Vakarų Lietvuos gyventojų poreikiais, todėl reikia ieškoti kitos vietos.
2. Iš tikrųjų daug lėšų investuota iš Europos Sąjungos fondų į magistralinius Lietuvos kelius. Principingai keliu klausimą atsakingiems darbuotojams, kad investicijos turi užtikrinti greitesnį ir saugesnį susisiekimą. Kalbant apie Vilnius-Kaunas greitkelį, manau, kad gali atirasti daugiau ruožų, kur greitis bus 110 km/h. Kalbant apie Kaunas-Klaipėda greitkelį - pagrindinė problema dėl ko negalima didinti greičio, yra per didelis skaičius apsisukimų arba įvažiavimų/išvažiavimų iš greitkelio. Tik eliminavus šią priežastį galma kalbėti apie didenį greičio limitą šiame kelyje
3. Atmetu šiuos priekaištus. Į ministerijos karjeros tarnautojų vietas nėra priimtas nė vienas mano pažįstamas, tuo tarpu į politinio pasitikėjimo komandą rinkau tuos žmones, kuriuos pažįstu. Kaip aš galiu priimti pasitikėti nepažįstamais žmonėmis?
4. Norėdami atstatyti tiesioginius skrydžius, sumažinome oro mokesčius, taikome marketinginę paramą (naujų maršrutų reklamai skiriami pinigai iš oro uosto biudžeto) ir kreipėmės į Vyriausybę, prašydami iš dalies kompensuoti patiriamus nuostolius svarbiausiuose mums maršrutuose. Šiai dienai labai trūkstami tiesioginiai skrydžiai yra į Amsterdamą, Paryžių, Romą, Berlyną, Madridą.
5. Darbo metu svarbus darbas, poilsio metu - krepšinis. Moku tai suderinti, o jūs?
6. Politologijos studijos  suteikia labai dideles galimybes. Ministro darbas - pirmiausia yra politinis darbas.
7. Save laikau klaipėdiečiu, pagal Konstituciją atstovauju visiems Lietuvos gyventojams, nesvetimi ir Marių rinkimų apygardos gyventojų rūpesčiai. Dabar gyvenamąją vietą esu deklaravęs Vilniuje, bet beveik kiekvieną savaitgalį tenka būti Klaipėdoje.




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0